Usein Kysytyt Kysymykset

Yleisiä kysymyksiä


varaus kysymykset


ajoneuvo kysymykset


Cabin kysymykset

yleinen vastauksia

Q. Ovatko lautat vammaisten / liikuntarajoitteisten matkustajien ja voit järjestää mitään apua noustessa?

A. Suuri määrä lauttoja sopivat hyvin sopivaksi vammaisten / liikuntarajoitteisten matkustajien, vaikka lautta operaattorit eivät aina pysty tarjoamaan kaikille laivalla tilat, ja joillakin reiteillä eivät sovellu vammaisille / liikuntarajoitteisten matkustajien. Seuraavat palvelut yleensä tarjoavat lauttayhtiöihin kuitenkin huomaa, että nämä palvelut on pyydettävä hyvissä ajoin ennen lähtöä tai lähtöselvityksessä ajoissa. Neuvomme kaikkia asiakkaita, jotka haluavat apua lennolle check-in paljon aikaisemmin kuin viimeisin sisäänkirjautumisajat.

  • Autosi voidaan sijoittaa lähelle hissin autokannella.
  • Käytä pyörätuolin terminaalissa ja laivalla.

Q. Mikä on alaikäraja lapsi matkustaa yksin?

A. Tämä riippuu, jolta haluat matkustaa. Yleensä lapset saavat matkustaa yksin iästä alkaen 16, jos niillä on kirjeen lupa vanhemman tai huoltajan.

Q. Voitteko antaa vauvansänkyä hytissäni?

A. Useimmat lautta voi toimittaa tarjotaan käytettäväksi hyteissä, mutta jotkut operaattorit eivät ehkä tarjoa tätä mahdollisuutta. Ota yhteyttä meille varauksen varaus numero järjestää cot voidaan varata sinulle.

Q. Kehen otan yhteyttä, jos olen menettänyt joitakin omaisuutta lautalla?

A. Koska olemme varaus agentti, meillä ei ole mitään keinoja saada kadonneen omaisuuden. Ota yhteyttä lauttaliikenneyhtiö suoraan.

Q. Voin saada ALV kuitti minun lautta varaus?

A. No. Ferry varauksia, ilman rahti varaukset, ei kanneta arvonlisäveroa, ja siten emme voi antaa tuloistaan.

Q. Onko taksiyhtiöt lähellä satamaa? Miten voin varata taksin?

A. Tämä vaihtelee satamasta toiseen, joten kannattaa tutkia satamaan eteenpäin matka. Suurin osa satamista on taksipalvelut terminaaliin, tai hyvin lähellä. Kannattaa varata etukäteen, jos voit.

Q. Onko avoimista saatavilla yrityksen?

A. Kyllä, etsimme aina uutta innostunutta henkilökuntaa, jolla on hyvä asenne. Jos haluat hakea asemaanne yhtiömme kanssa, lähetä ansioluettelosi osoitteeseen Staff Jobs, 2morrow Court, Appleford Road, Sutton Courtenay, Oxfordshire, OX14 4FH, UK.


varaus vastauksia

Q. Yritän varata eri määrä matkustajia meno- ja paluumatkan. Miten voin tehdä tämän?

A. Emme tällä hetkellä pysty tarjoamaan mahdollisuus tehdä yhden varauksen joissa on eri määrä matkustajia meno- ja palauttaa jalat matkan. Tämä voidaan tehdä 2 erillisiä varauksia. Jos esimerkiksi haluat tehdä varauksen kanssa 2 matkustavien lähtevä ja yksi henkilö palaavat, voit varata seuraavasti:

1. Ensimmäinen varausta 1 henkilölle paluun
2. Toinen varausta 1 henkilö single

OR

1. Ensimmäinen varausta 2 ihmisiä lähtevä vain
2. Toinen varausta paluumatkalla yhdelle henkilölle.

Q. Jos kuljettaja sisällytetään koko matkustajamäärä?

A. Kyllä, kirjoita koko matkustajamäärä lukien kuljettaja. Avattavasta laatikko matkustajille tarkoittaa matkustajien kokonaismäärä oman puolueen.

Q. Kun valitsen kuukausi en näe mitään päiviä kertaa. Mitä tämä tarkoittaa?

A. Jos valitsemaasi kuukauteen ei ole päivämääriä, tai valitsemaasi päivämäärää ei ole näytetty, tämä tarkoittaa, että tällä valinnalla ei tällä hetkellä ole käytettävissä aikatauluja. Teemme kaikkemme päivittää aikataulut verkossa heti, kun aikataulut ovat käytettävissä.

Q. Voinko varata avoin paluu?

A. Ei, valitettavasti se ei ole mahdollista varata avoin paluu lippuja Lauttayhtiöt.

Q. Haluan tehdä varauksen ilman ajoneuvoa. Miten voin tehdä tämän?

A. Voit tehdä jalka matkustajan varaus, valitse "Jalka matkustaja" päässä Vehicle avattavasta vaiheessa 2 varauksen prosessi. Huomaa joillakin reiteillä eivät salli jalka matkustajia. Jos haluat matkustaa kuin jalka matkustajan mutta mahdollisuus valita jalka matkustajaa pudotusvalikosta ei näy, tämä tarkoittaa, että reitti olet valinnut ei hyväksy jalka matkustajia. ÄLÄ tee varausta ajoneuvon jos aiot matkustaa kuin jalka matkustajan, koska emme ehkä pysty palauttamaan varauksen.

Q. Miten saan halvin hinta?

A. Meidän halvin lautat Kaikki ovat saatavilla verkossa; Verkossa hinnat ovat halvimmat hinnat valitun reitin / päivämäärän ja ajan yhdistelmälle. Useimmat hinnat ovat kysyntään perustuvia, joten suosittelemme varaamaan ajoissa ja välttämään huippusuoritteet mahdollisuuksien mukaan.

Q. Miten varaan polkupyörän?

A. Valitse Polkupyörä ajoneuvosta pudotusvalikosta ja jatka varausta. Huomaa erillinen varaus täytyy tehdä kullekin polkupyörän. Jos Polkupyörä ei näy ajoneuvon pudotusvalikosta se johtuu, että vaihtoehto ei ole käytettävissä tätä tietä.

Q. Hinta Olen noteerataan nyt on kalliimpaa kuin silloin, kun viimeksi katsoin. Miksi tämä on?

A. Hinnat näet verkossa ovat voimassa vain silloin, lainaus. Kuten monet lautta käyttävät kysyntälähtöisesti hinnoittelurakenne, hinta voi muuttua saatavuuden mukaan. Siksi suosittelemme varaus alussa saada halvin hinta.

Q. Ovatko kaikki verot ja polttoainemaksuja sisältyvät hintaan I on listattu?

A. Useimmissa tapauksissa kaikki verot ja polttoainemaksuja sisältyvät hinta. Kuitenkin muutamissa tapauksissa, lautta toimija voi hakea nämä maksut saapuessaan satamaan. Jos näin on, teille ilmoitetaan tästä on lainaus vaiheessa varaamiseen.

Q. Mistä tiedän, mikä lauttaoperaattori Olen varannut kanssa?

A. Kun olet tehnyt varauksen, saat oman näytön ja sähköposti varausvahvistuksen. Sähköpostivahvistuksen sisältää lautta toimiva yhtiö, varaus viitenumero, check-in aika ja muut olennaiset tiedot. Lisäksi, jos tarkastellaan ehdoista lainaus / varaus näet operaattorin olet valinnut oman reittejä.

Q. Jos teen varauksen verkossa, saanko yhtään?

A. Useimmiten et saa lippuja, jos teet varauksen kauttamme. Kun varaus kuin saatu päätökseen, saat ruudulle VARAUS VIITENUMERO joka samalla vahvistetaan sähköpostilla. Ellei annetaan tarkat ohjeet varausvahvistuksessasi, suosittelemme tulostaa kopion sähköpostiisi varausvahvistuksen ja esittää sen kopio yhdessä kuvallinen henkilöllisyystodistus, klo sisäänkirjautumispaikasta, ja sinulle myönnetään kanssa matkustusasiakirjat.

Joissakin tapauksissa on suositeltavaa tulostaa yhden tai useamman kopion sähköpostiisi varausvahvistuksen koska tämä on lippusi.

Jos kirja mitään ylitys liikennöi SNCM, lähetämme matkustaa asiakirjat sähköpostitse, yleensä sisällä 2 työpäivän kuluessa varauksesta. Nämä asiakirjat on tulostettava ja esitetään lähtöselvityksessä, jotta voit saa matkustaa varaus.

Q. Miten käyttää karttaa kotisivulla?

A. Ensinnäkin, valitse maa, josta haluat aloittaa matkasi ja klikkaa karttaa. Sinulle annetaan mahdollisuus valita portteja kyseisessä maassa. Toiseksi, klikkaa lähtösatama valitsemaan tällainen reitti. Jos on enemmän kuin yksi reitti, joka portti laatikko ilmestyy - klikkaa oikean reitin valitse se.

Q. Onko sivusto tue kaikkia selaimia?

A. Tuemme modernit web-selaimet kuten Safari ja Firefox ja me aina ehdottaa sinulla on uusin selain asennettuna.


ajoneuvo vastauksia

Q. Aion matkustaa vuokra-autolla. Voinko varata verkossa en vielä tiedä valmistajaa tai rekisterinumero auton?

A. Kyllä, voit silti varaa online vaikka et tiedä merkki tai rekisterinumero auton. Syötä "Autovuokra" ajoneuvorekisteritietojen kentän ja odotettu koko auton, esimerkiksi pieni, Regular, MPV etc / malli- kentän. Suosittelemme, että tarkistat, että vuokra-auto voidaan ottaa matkalle että ehdotatte ennen vahvistaa varauksen.

Q. Voinko varata verkossa, jos olen matkustaa van tai muu pakettiauto?

A. Tällä hetkellä ainoa ei-kaupallinen, auto-pohjainen pakettiautojen (korkeus alle 1.8m) voidaan yleensä varata Internetin kautta, ja vain jos "Van" vaihtoehto voidaan valita menetelmällä Transport lista. Johtuen tullimääräykset, kauttakulku-style pakettiautojen joskus ei saa kulkea alle Matkailijalippu, ja voidaan veloittaa korkeampana.

Jos matkustat kaupallisiin tarkoituksiin, tarkista www.aferryfreight.co.uk hintoja. Epäonnistuminen julistaa auton oikein voi johtaa lisätukea satamassa ja / tai kieltäminen lippu ostettu ..

Q. Olen matkustaa van mutta se on muunnettu ovat makuupaikkoja. Miten varaan tämä?

A. Tämä riippuu operaattorin kanssa, jossa ajat. Jos ajoneuvo on kauttakulku-tyylinen van ja joka on rekisteröity sellaisena, ota yhteyttä saada lainata ja tehdä varauksen. Jos ajoneuvo on rekisteröity matkailuauton (Löydät tietoa ajoneuvon rekisteröintiasiakirjat), niin se voi varata kuin matkailuauto. Varmista ajoneuvon mitat kirjataan oikein varauslomake viiveiden välttämiseksi / lisämaksuihin satamaan.

Q. Onko sillä väliä onko minulla kuljetuslaatikko / pyöräteline kiinnitetään autoni?

A. Joo. Varmista, että olet valinnut ajoneuvon standardista auton ja anna ajoneuvon mitat oikein, mukaan lukien liitteenä koria / laatikot. Epäonnistuminen syöttää mittoihin oikein voi aiheuttaa ongelmia satamaan, kuten lisämaksuja tai ei tarpeeksi tilaa ole saatavilla voit lautalla.

Q. Miten varaan perävaunu?

A. Valitse "Auto ja perävaunu" tai "Asuntoauto ja perävaunu" tai "Van ja perävaunu" ja valitse sopiva mitat sekä ajoneuvon ja perävaunun ja jatka varausta. Huomaa, että jos ajoneuvo on MPV, SUV tai 4x4, sitten valitse "auto ja perävaunu" kuin vaihtoehto ja valitse oikea mitat.

Valitettavasti emme tarjoa mahdollisuutta varata perävaunun kautta Vertaa hintaa laitokseen; käytä `Varaa reitin" mahdollisuutta saada lainata ja varaa.

Q. Jos vaihdan auton, voin siirtää varauksen minun uuden auton?

A. Kyllä, mikäli uuden ajoneuvon kuuluu mitat alkuperäisen ajoneuvon varattu ja on sama ajoneuvoluokan (esimerkiksi autojen, van, matkailuauto), voimme muuttaa tämän sinulle; Huomaa £ 10.00 hallinnollinen peritään maksu muuttaa ajoneuvon tiedot. Jos uusi ajoneuvo on suurempi kuin alun perin varattu, ota yhteyttä yhteyttä mahdollisimman pian, jotta voimme muuttaa varauksen. Muuten tämä voi aiheuttaa ylimääräisiä kuluja satamassa.

Q. Miten varaan useampia moottoripyörän?

A. Voit vain varata yksi moottoripyörä / ajoneuvo per varaus; sinun täytyy tehdä erillisiä varauksia, jos haluat varata enemmän kuin yksi moottoripyörä.


Hytit / Seats vastauksia

Q. Onko se pakollista varata laivalla majoitus, esim istuimet / Kämppätyytyväisyys

A. Onboard asun- tarvitaan vain yön yli risteykset. Jos laivalla majoitus on pakollista, ja et ole valinnut riittävästi majoitus, sinulle ilmoitetaan varauksen yhteydessä.

Q. Jos minä alle hytti, minä vaaditaan jakamaan hytti?

A. Ei, hytit ovat yleensä yksin käytettäväksi - ellei toisin mainita.

Q. Voin valita määrän hyttejä tarvitaan tai vuoteiden määrä?

A. Valitse määrä hyttejä tarvitset. Te vain valita vuoteiden määrä tarvitaan, jos olet valinnut jaetun hytti. Kun varaus paikkaa, kirjoita paikkojen määrä tarvitaan.


Disclaimer
Lauttayhtiöt Oy ei takaa, että tiedot tällä sivustolla (mukaan lukien rajoituksetta hinnat, kuvaukset tai päivämäärät) on vapaa virheistä tai puutteista, mutta me käytämme kaikkia kohtuullisia keinoja korjata mahdolliset virheet tai laiminlyönnit niin pian kuin se on käytännössä, kun ne on saatettu huomiomme. Hinnat ovat oikeita julkaisuhetkellä - 02 / 01 / 2014.

Käy Käyttöehdot sivulta lisätietoja.

Sign-up & Save

Saat uutiskirjeemme ja kuule lautta paljon!